Weet jij hoe je klanten op een prettige manier in beweging krijgt? Als Medewerker Debiteurenbeheer help je ons betalingsachterstanden te verminderen en processen soepel te laten verlopen.
Wat je gaat doen als Medewerker Debiteurenbeheer
Als Medewerker Debiteurenbeheer stimuleer je klanten om tijdig te betalen en zo achterstanden te beperken en het lokaliseren van financiële problemen bij debiteuren om het debiteurenverlies bij faillissementen zo beperkt mogelijk te houden. Het doel is om het percentage uitstaand saldo debiteuren zo laag mogelijk houden. In deze rol rapporteer je aan de Head of Collections.
Dit zijn jouw kerntaken:
- Je beoordeelt uitbetaalverzoeken en zet deze uit;
- Je maand telefonisch en schriftelijk klanten aan en legt gemaakte afspraken vast;
- Je onderhoudt contacten met incassobureaus en deurwaarders;
- Je onderhoudt contact met curatoren bij faillissementen van onze klanten;
- Je informeert de relatiebeheerders over betalingsachterstanden bij hun klanten.
Wat bieden wij jou
We willen dat jij je werk met plezier doet en bieden je daarom een fijne werkomgeving met goede voorwaarden. Wat kun je verwachten?
- Een salaris tussen de € 2.800 en € 3.700, afhankelijk van je ervaring;
- Jaarlijkse winstbonus afhankelijk van bepaalde doelstellingen;
- Premievrij pensioen, 8% vakantiegeld en minimaal 25 vakantiedagen;
- Hybride werken en een thuiswerkvergoeding;
- Een thuiswerkbudget van € 847 voor het inrichten van je werkplek;
- Laptop en iPhone 14;
- Gebruik maken van onze sportregeling, vers fruit, teamuitjes en het jaarlijkse Arval Feest.
Wat breng jij mee
Voor deze functie zoeken we iemand die communicatief sterk is, goed kan schakelen en een scherp oog heeft voor detail. Herken jij jezelf hierin:
- Je beschikt over HBO werk- en denkniveau;
- 1-3 jaar relevante werkervaring in een vergelijkbare functie;
- Goede beheersing van de Nederlandse en Engelse taal in woord en geschrift;
- Bij voorkeur fulltime beschikbaar;
- Woonachtig in de omgeving van Houten, Utrecht.
Gesolliciteerd?
Dan kun je dit van ons verwachten:
- Kennismaking: we bespreken samen met jou of jouw ervaring en persoonlijkheid passen bij de rol en onze cultuur;
- Eerste deepdive met de business: vinden we elkaar een goede match? Dan volgt een inhoudelijk gesprek met de business om dieper in te gaan op jouw vaardigheden en hoe deze aansluiten bij het team;
- Tweede deepdive met de business: als we beide enthousiast zijn, gaan we nog dieper de inhoud in om de rol en verantwoordelijkheden nog beter te verkennen;
- Tijd om een beslissing te nemen! Wij, maar ook jij, maken de keuze of je onze nieuwe collega wordt! Zo ja, dan volgt er een afrondend gesprek met HR over de arbeidsvoorwaarden;
- Welkom bij Arval BNP Paribas!
Arval is ooit begonnen als autoleasemaatschappij, maar is inmiddels expert in het aanbieden van diverse mobiliteitsoplossingen voor zowel zakelijke als particuliere klanten. Een elektrische auto of e-bike leasen? Of een duurzaam mobiliteitsbeleid voor een grote organisatie uitdenken? Arval heeft alle kennis en ervaring hiervoor in huis. Ons doel is onze klanten altijd zo duurzaam en zorgeloos mogelijk naar hun bestemming te krijgen. Vandaar dat dienstverlening bij ons hoog in het vaandel staat. We zijn niet voor niets al veertien keer uitgeroepen tot beste leasemaatschappij van Nederland!
Werken bij Arval betekent onderdeel zijn van een wereldwijde organisatie, met meer dan 7.200 medewerkers in 30 landen. In Nederland werken ongeveer 300 medewerkers vanuit ons karakteristieke kantoor in Houten aan duurzame mobiliteitsoplossingen. Daarnaast is Arval onderdeel van de BNP Paribas Group, de grootste bank van Europa. Genoeg om over op te scheppen dus! Gelukkig staat menselijkheid binnen Arval voorop. Daarom is de werksfeer juist erg ongedwongen en zoals het werken in een kleine organisatie.